Ropox A/S wil dat klanten een hoge kwaliteit en professionaliteit ervaren in alle contacten met Ropox-medewerkers en in het gebruik van de producten.
De basis voor een goede kwaliteit is de juiste houding van de individuele medewerker. We stimuleren de professionele ontwikkeling van medewerkers, geven ruimte voor eigen verantwoordelijkheid en bieden goede arbeidsvoorwaarden. Want we streven iedere dag naar de beste oplossing.
Ropox werkt met professionals. Ons ervaren personeel is ons belangrijkste kapitaal. Wij investeren continu in de verdere ontwikkeling van onze mensen. Jaarlijks worden branche en klantgerichte trainingen gevolgd en daarnaast is training on the job een vast item. Alle servicemonteurs zijn gecertificeerd en houden hun technische kennis up-to-date met specialistische technische opleidingen.
Kwaliteitsmanagement
Het kwaliteitsmanagementsysteem van Ropox A/S is gebaseerd op DS/EN ISO 9001:2015 en op de missie, visie, strategie, risicomanagement, beleid en prestatiemanagement van het bedrijf.
Door nauwe samenwerking en goede communicatie tussen klanten, leveranciers en medewerkers zorgt Ropox ervoor dat er altijd een optimale oplossing wordt aangeboden aan de klant.
Wij zetten ons in om producten altijd in de hoogste kwaliteit te leveren. Kwaliteitsverlies willen we voorkomen door nieuwe projecten grondig te plannen en de gegevens voortdurend te controleren en te analyseren. Wij zullen systematisch werken aan het verzamelen en benutten van onze ervaringen.
Het kwaliteitsmanagementsysteem van Ropox A/S moet voortdurend worden ontwikkeld om een constante klanttevredenheid te garanderen. In alle functies en op alle niveaus van onze organisatie zullen we duidelijke en ambitieuze doelstellingen voor verbetering opstellen en opvolgen.